У ЯКИХ ВИПАДКАХ НЕОБХІДНО ПЕРЕВІРЯТИ І РЕГУЛЮВАТИ РОЗВАЛ-СХОДЖЕННЯ КОЛІС:
[01] Один раз кожні 20 000 тис. км. пробігу
[02] При сезонній зміні шин
[03]
Після ремонту ходової частини
[04]
Автомобіль не тримає траєкторію прямою
[05]
Спостерігаєте нерівномірне зношування шин
У КОМПЛЕКС ПОСЛУГ З ПЕРЕВІРКИ ТА РЕГУЛЮВАННЯ РОЗВАЛ-СХОДЖЕННЯ КОЛІС НА СТО VAG MASTER ВХОДЯТЬ:
[01]
Часткова діагностика ходової частини
[02]
Перевірка розвал-сходження коліс
[03]
Порівняння показників із заводськими
параметрами
[04]
Регулювання розвал-сходження коліс
[05]
Звіт щодо параметрів регулювання
[06]
Рекомендації щодо необхідності ремонту
Розвал-сходження коліс
Найменування послуги | Легкова | Позашляховик |
---|---|---|
Розвал-сходження коліс | від 550 грн |
Діагностика та регулювання розвал-сходження коліс
Розвал та сходження коліс авто – основні параметри налаштування підвіски, що однаково впливають на керованість транспорту. Машина з неправильним регулюванням коліс становить небезпеку під час її експлуатації. При цьому, правильне налаштування, що оптимізує розвал і сходження коліс, сприяє кращій керованості авто, збільшує термін функціональності підвіски та покришок.
Що таке розвал та сходження?
Що стосується сходження, воно характеризується кутом між площиною обертання колеса і вектором руху. Позитивним сходом є поворот передньої кромки колеса всередину, негативним – назовні. Нерідко йдеться про загальний схід обох коліс на осі.
А розвал, що є у авто, – це кут між площиною обертання колеса і його вертикаллю. Негативним показником є ситуація, коли верхня кромка колеса нахилена всередину, а позитивним – поза.
У будь-якому випадку при значних відхиленнях від норми кутів між площиною обертання коліс та напрямом руху, а також різниці відстаней між передніми та задніми точками дисків слід коригувати розвал сходження авто.
Коли потрібне налаштування?
За замовчуванням регулювання підвіски слід виконувати після кожних 20000 кілометрів пробігу, під час сезонної зміни шин і на завершення ремонту системи. Проте, є низка об’єктивних причин, які обов’язково вимагатимуть перевірити розвал сходу більш оперативно. До них можна віднести:
- нерівномірне знос покришок;
- догляд керма убік, під час руху по прямій;
- неповернення керма після виходу транспортного засобу з повороту;
- Занесення авто при гальмуванні;
- поява різниці у величинах радіусах розвороту в різні боки;
- сильний шум від покришок у процесі пересування.
Ці проблеми не варто ігнорувати, оскільки некоректні розвал сходження коліс можуть стати причиною серйозніших наслідків, у кращому випадку, що вимагають набагато більших витрат, ніж усунення менш складних неполадок. Насамперед це пов’язано з погіршенням керованості транспортного засобу, що робить його експлуатацію менш безпечною.
Як вирішити проблему?
Перевірити розвал сходження в Києві завжди є можливість на СТО Vag Master, що є сертифікованим сервісним центром, що надає повний спектр послуг з обслуговування та ремонту найпопулярніших моделей автомобілів Vag групи. При цьому, кваліфікація фахівців центру та рівень обладнання, що використовується, сприяє виконанню всіх робіт з переконливо високим результатом.
Комплекс послуг з перевірки та регулювання розвал сходження в Києві, що надається СТО Vag Master, включає:
- Часткову діагностику ходової частини;
- перевірку розвалу та сходження коліс;
- Порівняння результатів із заводськими даними;
- регулювання розвал-сходження;
- підготовку звіту щодо параметрів налаштування;
- надання рекомендацій щодо ремонту транспортного засобу.
Регулярно перевіряючи розвал сходження автомобіля моно істотно продовжити термін його безпроблемної та безпечної експлуатації.
з якими ми працюємо не перший рік.
Ми є сертифікованим сервісним центром із професійними механіками.